Van 9 januari tot en met 28 maart 2006 zal ik voor mijn studie Culturele Antropologie mijn buitenlands leeronderzoek doen op O'ahu, Hawai'i! Met deze blog hoop ik jullie op de hoogte te houden van al mijn bezigheden daar.

zondag, maart 26, 2006

WAHALVIHIS!!!

Nog even heel kort een berichtje dat ik gisteren een echt heuse enorme walvis heb gezien!!! Jaaaaaa!!! Was echt super gaaf, cool, fantastisch, geweldig, bijzonder en ook nog gaaf! Zo, dat jullie het nog even weten :). Ook nog een stuk of 10/15 dolfijnen, ook heel cool en blij waren die!

Verder iedereen bedankt voor alle berichtjes en 'goede terugvlucht' wensen! Heb zin om jullie allemaal weer in levende lijve te zien, maar vind het ook wel een beetje verdrietig dat ik hier weg moet :S. Oh, en ik moet even publiek bekend maken dat mijn volleybalteam gaat promoveren, jeuj! Doe allemaal even een rondedansje voor ze :).

Pap en mam, bedankt voor de kaart! Hij is net op tijd aangekomen! Was ik vergeten in de mail te zetten.

Ga nu stoppen want ik zit in het hostel te internetten en dat kost geld natuurlijk. Misschien dat ik morgen nog snel wat foto's op m'n blog zet. Niki en ik gaan namelijk foto's uitwisselen, zodat we dat thuis niet meer hoeven te doen en we alles meteen op volgorde kunnen zetten. Maar ga er nog maar niet van uit, haha.

Tot snel iedereen, denk aan me als ik 2 x 10 uur in het vliegtuig zit en in een uur en 40 minuutjes naar de volgende vlucht moet rennen in Atlanta ;). Tot snel en iedereen bedankt voor het lezen en alle lieve, vrolijke en geinteresseerde berichtjes!

Dikke kus, Eefje

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Van hier ook nog snel even een berichtje. Het is hier zondagmorgen en heeel vroeg want de klok is een uur vooruit gezet!
Wat leuk dat je toch nog een walvis hebt gezien en dolfijnen!

Hopelijk tot heel gauw weer in ons koude kikkerlandje.

Lieve groetjes en
een dikke kus, mam

zo mrt 26, 09:03:00 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

hey daar :)
een hele goede terugreis toegewenst! hopelijk ga je niet te veel last hebben van een jetlag..
Het zal leuk zijn je weer te zien :)

Patrick

zo mrt 26, 10:30:00 p.m.

 
Blogger George said...

Kijkerdekijk, een walvis gezien! En dolfijnen! Vreugd & Jolijt! \o/

Inwendig doe ik een rondedansje voor dames 6 (promoveren, dat kunnen wij niet zeggen :-p), maar ik kom vrijdag op de thuisspeelavond ook wel even in levende lijve 'jeuj!' zeggen ;-)

Verder goede vlucht naar huis enzo en ongetwijfeld tot snel!

ma mrt 27, 01:47:00 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home