Van 9 januari tot en met 28 maart 2006 zal ik voor mijn studie Culturele Antropologie mijn buitenlands leeronderzoek doen op O'ahu, Hawai'i! Met deze blog hoop ik jullie op de hoogte te houden van al mijn bezigheden daar.

donderdag, maart 23, 2006

Beuheu...

Sorry allemaal, geen foto's :(. De computer is echt ontzettend irritant en als er een raam in de buurt was geweest had ik 'm naar buiten gegooid. Hij is dus vastgelopen terwijl ik foto's aan het posten was. Omdat ik nu echt heel veel honger heb en om ga vallen als ik niet eet doe ik even geen tweede poging. Jullie houden ze te goed! Jammer, want ze zijn echt heel leuk (vind ik dan)! Nou, tot snel!

liefs Eefje

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

He Gezustertem

Jammer dat het niet gelukt is met de foto's, want ik ben wel heeeeeel erg benieuwd nu naar "het grote eiland". Klinkt heel erg mooi en indrukwekkend allemaal. en vooral ook relaxed. Beetje de toerist uithangen en genieten van de omgeving.
Nouja...ik zie de foto's in het weekend wel als je thuis bent (en ik natuurlijk ook!!).

Dikke kus en tot snel.
Le

do mrt 23, 09:55:00 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

it's a boy!hij heet jochem (we noemen m Jones,anders is het zo verwarrend:)),mijn nieuwe buurman!hij speelt in verschillende bandjes,gitaar,dus daar gaat mn rust...een aangezien t bij jou allemaal om sex draait wordt t helemaal lawaaiierig strax:P haha:)grappig hoor,die Teresa:)en verder; wauw zeg!klinkt echt alsof ik daar ook maar s heen moet:)ben ook erg benieuwd naar de foto's, maar die komen wel als je weer in t mooie zonnige NL bent (tis echt heel mooi weer hoor!alleen wel koud,vanaf morgen 10-15 graden, maar dan weer viezig:(!)
naja, tot gauw!!
liefs, Amanda

do mrt 23, 11:16:00 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Hoi Eefje,

Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad. Daar was je wel aan toe en nu nog even gezellig vakantie vieren in een vakantiehostel. Geniet ervan!
Ik hoop dat het nog lukt met je foto's, maar wat dat betreft zullen we toch wel aan onze trekken komen, 450 toch??
'k Hoop je gauw weer echt te kunnen knuffelen!
Liefs, mam

do mrt 23, 05:56:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Heej held,

Jammer dat er geen foto's zijn, was heel benieuwd. Maar ja, computers he, je zou ze af en toe... Maar goed, die zie ik misschien volgende week donderdag wel. Je tour op 'het grote eiland' klonk echt heeel gaaf! Echt gaaf dat je zoveel dingen gezien hebt! En dat het mooi weer was, dat is ook fijn natuurlijk :).
Nou, tot donderdag. Ik ga je dinsdag of woensdag even bellen. Wat leuk dat ik dan weer gewoon de telefoon kan pakken en je kan bellen :). Heel veel plezier nog die laatste paar dagen en sterkte tijdens de terugvlucht...

Liefs Monique

vr mrt 24, 11:08:00 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

He Eef! Geen idee of je dit nog leest: ik wens je een fijne vlucht toe en zie je over een week alweer. Ik zal het geld voor de CD overmaken!

vr mrt 24, 11:37:00 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Nou lieve eef,

Nu nog de laatste paar dagen en dan kom je alweer terug. Wat is het snel gegaan zeg!! Maar ik vind het toch wel tijd dat je weer terug komt hoor...je bent wel weer lang genoeg weg geweest. En ik ben heeeel erg benieuwd naar al je foto's en hoe (bruin!!) je er uit ziet...en...en...en...
Nouja...kan haast niet wachten om je weer te zien.

Alvast goede reis terug en een dikke kus en knuffel.

Liefs Le

vr mrt 24, 04:35:00 p.m.

 
Blogger George said...

Wow, dat Big Island klinkt niet slecht zeg! Jammer dat er geen foto's van zijn!

Ik zeg: tot volgende week ergens! :-)

zo mrt 26, 01:55:00 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home