Van 9 januari tot en met 28 maart 2006 zal ik voor mijn studie Culturele Antropologie mijn buitenlands leeronderzoek doen op O'ahu, Hawai'i! Met deze blog hoop ik jullie op de hoogte te houden van al mijn bezigheden daar.

donderdag, maart 09, 2006

Foto's!

Hey! Jullie hebben geluk, de computer heeft er zin in vandaag, dus ik kon best wat foto's uploaden! Hoera! Dit zijn foto's van afgelopen week en weekend. Enjoy!

Liefs Eefje
Marten de Zweed en Niki. Ohja, en mijn duim.
USS Arizona Memorial. Het monument ligt dus dwars over de Arizona heen, die weer ongeveer 1 meter onder het wateroppervlak ligt.
Ik bij het anker van de USS Arizona.
Diamond Head vanaf de boot.
Eefje op das boot.
O'ahu vanuit de auto. Op de voorgrond zien jullie moerassen, op de achtergrond de bergen die aan de oostkant van O'ahu liggen.
Heiniken is alom aanwezig.
De heiau aan de North Shore.
Uitzicht vanaf de plek waar de heiau ligt. Beneden ligt Waimea Falls Park en Waimea Beach.
Whoohoo, grote groene zeeschildpad!

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

He Eef,

Wat een geweldige foto's weer zeg.
Super mooi!! Ze houden daar wel van groots he...grote reclameborden, grote ankers, grootse uitzichten en grote schildpadden. Vooral die laatste is erg gaaf!

Kus Le

do mrt 09, 01:11:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

hey eefje,

wat een mooie foto's! vooral die van die schildpad vind ik (als bioloog:)) erg mooi!
Hoe voel het om al weer bijna naar huis te gaan? geniet nog maar lekker van die laatste weekjes!

xx Flow

do mrt 09, 04:26:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Leuk dat er weer foto's zijn. Ze zijn weer prima gelukt. Jullie hebben echt een flinke eilandtour gemaakt met Rick. En wat zijn die schildpadden groot!
Heeft Zweedse Marten jullie onder het genot van een Amstelbiertje al wat over the Big Island verteld? Hij was daar toch geweest?
Met zulke foto's krijg je wel zin in vakantie.
Groetjes aan Niki.
Liefs, mama

do mrt 09, 10:52:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Allememaggies, wat een grote schildpad. Ik vroeg me gisteren nog af of die schildpad dat bordje ook kon lezen, maar die touwtje schuift natuurlijk mee door de mannetjes die je wegjagen. Ach, het is bijna weekend, mijn hersens gaan op halve kracht werken. En gisteren dus met 3-0 gewonnen, was een leuk potje, we hebben gelachen!

vr mrt 10, 10:45:00 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik heb echt zin in de zomer, nu ik jou foto's gezien heb. Zonnetje, strand, enorm super blauw water. En in het binnenland bergen, moerassen en landbouw. Ze hebben daar ook alles. De schilpad is natuurlijk ook heel stoer. Hij ligt er wel relaxed bij.

Groetjes

vr mrt 10, 12:48:00 p.m.

 
Blogger George said...

Schildpad = gaaf.

Dat dus.

za mrt 11, 08:11:00 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home